שירות לקוחות של עדיקה

עוזר ה-AI של Adika משתמש באלגוריתמים של למידת מכונה כדי להבין את ההקשר של שיחות, מה שמקל על חברות לטפל בחששות של הלקוחות שלהן.

בעזרת הבוטים הללו, הם יכולים לטפל בשאילתות ולהגיב ללקוחות בצורה מהירה ויעילה יותר מבעבר.

 

שירות לקוחות הוא חלק חשוב בכל עסק

זהו גורם מפתח להצלחת החברה והמותג שלה.

צוות שירות הלקוחות של עדיקה מציע תמיכה 24/7 בכל סוגי השאילתות, פניות ונושאים הקשורים לשירותי Adika כגון אחסון אתרים, אחסון דואר אלקטרוני ורישום שמות דומיין.

צוות שירות הלקוחות של Adika זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע לטיפול בשאלות או חששות.

התוכנה משתמשת בעיבוד שפה טבעית ולמידת מכונה כדי לעזור לחברות לענות על שאילתות לקוחות בזמן אמת. זה גם נותן לחברה את היכולת לתעדף את הלקוחות שלהם על סמך התדירות שהם יוצרים איתם קשר.

התוכנה מסייעת לעסקים לצמצם את מספר השיחות שהם מקבלים מלקוחות, מה שעוזר להם לחסוך זמן וכסף.

לעדיקה מסורת ארוכת שנים של מתן שירות לקוחות מעולה ללקוחותיה. הם פיתחו צ'אט בוט מבוסס בינה מלאכותית שיכול לספק סיוע מותאם אישית למשתמשים שלו ולענות על שאלות על החברה.

הצ'אטבוט, מסוגל לטפל במספר צ'אטים בו זמנית ולענות על שאלות בקול אנושי. יש לה גם יכולת לזהות רגשות מקולו של המשתמש ולהסתגל בהתאם.

הצ'אטבוט של Adika פופולרי מאוד בקרב המשתמשים בו מכיוון שהוא מסוגל לספק תשובות רלוונטיות תוך פרק זמן קצר.

שירות הלקוחות הוא אחד החלקים החשובים ביותר בכל עסק. זה לא רק על סיפוק לקוחות, אלא זה גם צריך להיות יעיל ואפקטיבי. Adika מספקת שירות צ'אט חי 24/7 ללקוחותיה ומשתמשת בבינה מלאכותית כדי לשפר את חווית הלקוח.

שירות לקוחות עדיקה הינה חברה המספקת שירות לקוחות לחברות ופרטיים

החברה קיימת למעלה משני עשורים וצמחה למספר רב של עובדים.

Adika משתמשת בצ'אטבוט של AI כדי לספק שירות לקוחות ללקוחותיה. היא הצליחה להפחית את עומס העבודה של צוות שירות בקליק הלקוחות שלה ב-40%

צ'טבוטים של AI נמצאים כעת בשימוש בתעשיות רבות, כולל שירותי בריאות, בנקאות וחינוך.

שירות הלקוחות של Adika הוא דוגמה מצוינת לחשיבות של צ'אט בוט היא מסוגלת לספק תמיכה ומידע מותאמים אישית ללקוחות המחפשים עזרה או ייעוץ ספציפיים.

המשתמשת בעיבוד שפה טבעית ולמידת מכונה כדי לספק תשובות מדויקות ללקוחות.

Adika סייעה לחברות לענות על למעלה ממיליון שאלות מהלקוחות שלהן, מה שהביא לשיפור עצום בציוני שביעות רצון הלקוחות

שתפו עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

קידום אתרים בתל אביב

קידום אתרים הוא חלק חשוב מאוד בשיווק, וזה יכול להיות קשה לעקוב אחר העדכונים האחרונים. חשוב להתעדכן בשינויים בענף הזה. להלן כמה מהעדכונים האחרונים שבוצעו

קרא עוד »

מתי נצטרך חיטוי מים

זיהום מים הוא בעיה נרחבת שהפכה בולטת יותר בשנים האחרונות. ישנם גורמים רבים שהובילו לבעיה זו. טכנולוגיה לשיפור המים הגורם השכיח ביותר לזיהום מים הוא

קרא עוד »

חותמות ועוד המון הפתעות

חותמת מהווה את אחד הפריטים היותר בסיסיים, שכיחים וחיוניים עבור כל בעל תפקיד המוסמך לחתום על מסמכים וטפסים. יש המון מקצועות שבמסגרת תפקידם הם צריכים

קרא עוד »