חותמות ועוד המון הפתעות

חותמת מהווה את אחד הפריטים היותר בסיסיים, שכיחים וחיוניים עבור כל בעל תפקיד המוסמך לחתום על מסמכים וטפסים. יש המון מקצועות שבמסגרת תפקידם הם צריכים לאשר מסמכים וטפסים ברמה שתהיה תקיפה לעניינים קשורים – רופאים, יועצים, פקחים, פקידי ממשל וגם עורכי דין. על מנת שאתם, בעלי תפקידים ופקידים במשרד, תוכלו לבצע את מלאכתכם נאמנה ובלי שום עיכובים, תצטרכו ציוד משרדי הכולל בתוכו חותמות ועטים איכותיים שעובדים כמו שצריך בלי זיופים. אך לצערנו הרב, אין הרבה מקומות בהם אפשר להשיג ציוד משרדי איכותי באמת שמחזיק מעמד לאורך זמן.

לכן, הוקמה חברת עדן חותמות – כדי לספק לעסקים, משרדים וחברות את כל הציוד המשרדי ברמה אחרת!

 

הכל-בו לעסק ולמשרד

לכן, חברת עדן חותמות כאן בשבילכם. אתר החנות המספק לכם את כל הציוד המשרדי האיכותי ביותר שאתם באמת צריכים לעבודה – חותמות מקצועיות לבעלי תפקידים, ערכות נוטריון, חותמות אונליין, עטים עם חריטה ועוד. ההזמנה נעשית עד הכתובת המדויקת של הלקוח ותוך מספר מועט של ימי עסקים. אנו מבטיחים לכם 100% איכות בלתי מתפשרת בכל הנוגע למוצרים בסיסיים לבית ולמשרד!

 

בחירה בחותמת הכי טובה עבורכם

כל בעל תפקיד שנצרך מתוקף סמכותו לחתום על טפסים ומסמכים צריך לעשות את זה בצורה שתהיה הכי אופטימלית עבורו. זה אומר שהחותמת חייבת להיות נוחה לאחיזה ולהחתמה, שהיא תתאים לגודל היד של האוחז בה, שדפוס החיתום יהיה בולט ומודגש ללא מקומות חשופים מדיו וכדומה. באתר עדן חותמות אפשר להשיג מגוון של חותמות אונליין מסוגים שונים – חותמות מעץ, חותמות מודרניות, חותמת גומי, עגולה או מרובעת ואפילו חותמות לילדים!

 

עטים יוקרתיים ופשוטים עם חריטה

מלבד חותמות אונליין, באתר עדן חותמות אפשר לבצע הזמנה גדולה של עטים יוקרתיים או פשוטים ועליהם חריטה לבחירתכם. את החריטה אפשר לעשות עם השם של העסק שלכם או הלוגו של החברה. תוכלו לפזר את העטים במתחמי המשרדים עבור כל אחד מהפקידים או אפילו לחלק אותם ללקוחות, ובכך לפרסם יותר את שם העסק שלכם.

אחד העובדים נאלץ לסיים את תפקידו? תוכלו להעניק לו שי צנוע של עט יוקרתי עם חריטה, שיהיה מונח בתוך קופסא אלגנטית ויוקרתית, מה שיישמר אצלו בתור מזכרת מתקופה ארוכה ונפלאה.

 

תגיות שם לעובדים

כחלק מההתארגנות הלוגיסטית והתפעולית של כל עסק, יש צורך בהנפקה של תגיות שם, שיכילו את שמו של הפקיד או העובד במשרד או במפעל. דרך חברת עדן חותמות תוכלו לבצע הזמנה גדולה של תגיות שם לעובדים או לפקידים, כך שיכילו את השם ועוד פרטים מזהים נוספים בעת הצורך. התגיות הינן איכותיות, עמידות וחזקות במיוחד, והן אופטימליות לשימוש במשרדים, מפעלים וארגונים בהם יש המון עובדים המתראים זה עם זה לעיתים תכופות וצריכים להחליף פרטים, או כאשר יש אסיפה מיוחדת, מפגשים חברתיים המוניים וכדומה.

 

שתפו עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

היתרונות הבלתי צפויים של מנשא אופניים לא מתקפל למטיילים ולרוכבים

דמיינו שאתם פורשים מפה על מכסה המנוע של המכונית שלכם, מתחקים אחר קווי המתאר המחוספסים שמבטיחים הרפתקה, בידיעה שהמסע שאתם עומדים לצאת אליו שואב את נשימתו מהסינרגיה המושלמת בין התשוקה שלכם לבין הציוד שלכם. עבור מטיילים ורוכבי אופניים מושבעים, האיחוד החלק הזה תלוי לעתים קרובות בגיבור אלמוני אחד: מנשא האופניים. לא סתם מנשא, אלא האמינות האיתנה של מנשא אופניים שאינו מתקפל. במקום שבו אחרים רואים רק פריט ציוד, אתה רואה בן לוויה איתן שמשפר את המסע. גלה את ההטבות הבלתי צפויות של בחירת מנשא אופניים שאינו מתקפל כדי לאבטח את הדו-גלגלי שלך כשאתה יוצא אל נופיה שובי הלב של ישראל

קרא עוד »

מיטות קומותיים הם פתרונות חוסכי מקום לבתים מודרניים

בעולם המהיר של היום, שבו החלל הוא פרימיום, חיוני להפיק את המרב מכל סנטימטר מרובע בבתים שלנו. פתרון גאוני אחד שעמד במבחן הזמן הוא מיטת הקומותיים הצנועה. מיטות קומותיים התפתחו מהעיצוב הבסיסי שלהן והפכו לפריטי ריהוט רב-תכליתי ומסוגננים המציעים פרקטיות מבלי להתפשר על אסתטיקה. בואו להתעמק בעולם של מיטות קומותיים ולחקור את היתרונות הרבים שלהן עבור בתים מודרניים.

קרא עוד »

איך לחשב דלק?

דלק הוא מקור האנרגיה שגורם למכונה לעבוד. זה יכול להיות נוזל, כמו בנזין, או גז, כמו גז טבעי. דלק הוא סוג של אנרגיה המשמשת להנעת

קרא עוד »