מדוע כנות היא ערך אנושי בסיסי?

כאשר מדברים עם אדם מסוים ישר בוחנים עד כמה הוא כן ואמיתי. כנות היא מהערכים החשובים ביותר שכל אחד מוכרח לסגל לעצמו בשלב כזה או בשלב אחר. יש כאלה שכבר מגיל צעיר דוגלים בגישה הזאת, אחרים מסגלים את התכונה הזאת עם הזמן. מה שבטוח זה שמדובר על ערך אנושי בסיסי, כזה שאסור לפסוח עליו. אז מדוע כנות היא ערך אנושי בסיסי? את השאלה הזאת אתם בוודאי שואלים את עצמכם. כעת תקבלו תשובה שלא תשאיר לכם עוד מקום לספק. כל מה שנותר לכם לעשות זה להתחיל לדאוג כי בכל פעולה שאתם עושים תהיו הכי אמיתיים שיש. בסוף תראו כי אתם תרוויחו לא פחות מאשר האנשים השונים שנמצאים מסביבכם.

 

תאגדו סביבכם אנשים רבים

 

גם האנשים שנמצאים מסביבכם מעדיפים להיות קרובים לאנשים אמיתיים. כנות הכרחית על מנת שתוכלו לאגד מסביבכם אנשים שישמחו אתכם כל הזמן. מי שלא יהיה מספיק אמיתי עלול לפספס לא מעט חברויות טובות רק בגלל העניין הזה. מוטב כי תאפשרו לעצמכם להיות כנים ואמיתיים כל עוד אתם מקבלים מהצד השני באותו המטבע. אל תשכחו כי בסופו של יום אתם אלה שישנים עם עצמכם בלילה. תרצו לדעת כי לפחות מהצד שלכם עשיתם את מירב המאמצים כי לאגד סביבכם אנשים שמשמחים אתכם. הסביבה הקרובה אליכם היא ברוב המקרים תהיה זאת שנותנת לכם כוח ואנרגיה.

 

אנשים יהיו כנים גם אליכם

 

כנות היא תכונה חשובה מכיוון שהיא מדבקת גם את האנשים שנמצאים סמוך אליכם. אם אתם תהיו מספיק כנים עם האנשים שנמצאים לידכם, אין סיבה שהם לא יהיו כנים אליכם. מדובר כאן על אינטרס משותף של כל הצדדים, מוטב כי תיישמו אותו מהצד שלכם. גם אם מסיבה כזאת או אחרת לא פעלו אתכם בכנות זה כמובן לא אומר כלום עליכם. אתם מהצד שלכם יודעים כי פעלתם כפי שהייתם פועלים בכל מצב אחר. אם אנשים אחרים מעדיפים שלא לפעול באופן הזה הם יצטרכו לתת דין וחשבון לעצמם בסופו של יום.

 

הרגישו טוב עם עצמכם

 

הסיבה העיקרית שבגללה חובה עליכם להיות כנים היא ההרגשה העצמית שלכם. האם אתם יכולים לישון טוב בלילה כאשר אתם משקרים או מעגלים פינות באופן קבוע? ככל הנראה שהתשובה היא שלא. כנות היא תכונה חשובה מכיוון שמי שלא אמיתי עלול לפגוע באנשים השונים הנמצאים בקרבתו. לא תוכלו להרגיש טוב עם עצמכם במקרה שבו אתם פוגעים בכל מי שמעריך ודואג לכם. לכן מוטב כי תשאירו מאחור את כל המסכות השונות שהנחו אתכם עד היום. תאפשרו לעצמכם להיות כנים ואמיתיים עד כמה שאפשר. זה לא כל כך מסובך להיות אמיתיים, תראו כי עם הזמן זה אפילו יבוא לכם בצורה טבעית.

שתפו עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

היתרונות הבלתי צפויים של מנשא אופניים לא מתקפל למטיילים ולרוכבים

דמיינו שאתם פורשים מפה על מכסה המנוע של המכונית שלכם, מתחקים אחר קווי המתאר המחוספסים שמבטיחים הרפתקה, בידיעה שהמסע שאתם עומדים לצאת אליו שואב את נשימתו מהסינרגיה המושלמת בין התשוקה שלכם לבין הציוד שלכם. עבור מטיילים ורוכבי אופניים מושבעים, האיחוד החלק הזה תלוי לעתים קרובות בגיבור אלמוני אחד: מנשא האופניים. לא סתם מנשא, אלא האמינות האיתנה של מנשא אופניים שאינו מתקפל. במקום שבו אחרים רואים רק פריט ציוד, אתה רואה בן לוויה איתן שמשפר את המסע. גלה את ההטבות הבלתי צפויות של בחירת מנשא אופניים שאינו מתקפל כדי לאבטח את הדו-גלגלי שלך כשאתה יוצא אל נופיה שובי הלב של ישראל

קרא עוד »

מיטות קומותיים הם פתרונות חוסכי מקום לבתים מודרניים

בעולם המהיר של היום, שבו החלל הוא פרימיום, חיוני להפיק את המרב מכל סנטימטר מרובע בבתים שלנו. פתרון גאוני אחד שעמד במבחן הזמן הוא מיטת הקומותיים הצנועה. מיטות קומותיים התפתחו מהעיצוב הבסיסי שלהן והפכו לפריטי ריהוט רב-תכליתי ומסוגננים המציעים פרקטיות מבלי להתפשר על אסתטיקה. בואו להתעמק בעולם של מיטות קומותיים ולחקור את היתרונות הרבים שלהן עבור בתים מודרניים.

קרא עוד »

איך לחשב דלק?

דלק הוא מקור האנרגיה שגורם למכונה לעבוד. זה יכול להיות נוזל, כמו בנזין, או גז, כמו גז טבעי. דלק הוא סוג של אנרגיה המשמשת להנעת

קרא עוד »