צביעת בתים בזול

קופסאות

איך מוצאים צבעי זול אבל גם איכותי? כמה בממוצע עולה צביעת חדר או צביעת דירה שלמה? לפני שתיגשו למלאכת חיפוש הצבעי, כדאי שתתעדכנו בפרמטרים שמשפיעים על העלויות ובמחירי השוק הממוצעים.

מה משפיע על עלות הצביעה?

כל צביעה נחשבת לפרויקט המתומחר בהתאם לכללים מסוימים. אלא שהתמחור אף פעם לא נובע מהרצון האישי של הצבעי "לזרוק מחיר" והוא מתקבל כתוצאה מפרמטרים שונים שעליו להביא בחשבון לפני תחילת העבודה. ראשית, אם יש צורך לבצע תיקונים כמו סתימת חורים או מילוי סדקים, בדרך כלל הם יכללו במחיר, אך אין לגבי הדבר חוק אחיד ולכן מומלץ לוודא זאת מראש מול הצבעי. שנית, גודל הדירה הוא מדד ישיר להיקף העבודה והעלויות, לפיכך תצטרכו למסור לצבעי על כמה חדרים מדובר. אם מדובר בצביעה כללית בבית, מסרו לו את מספר החדרים וגודל הדירה במ"ר. 

פרמטרים שמייקרים או מוזילים את המחיר

התייקרות משמעותית מתרחשת בצביעת התקרה. אם קיים צורך לצבוע אותה, תחול תוספת של עד כמה מאות שקלים בהתאם לגודל התקרה. בנוסף, צביעת דירה ישנה מאוד לעולם תהיה יקרה יותר מאשר חדשה מקבלן וככל שהיא מרוהטת יותר (מכילה תמונות, מוצרי חשמל, גופי תאורה ואלמנטים נוספים שצריך להתחשב בהם), כך גובר המחיר. גם גוון הצבע שתבחרו וטכניקת הצביעה משפיעים. כך לדוגמה, צביעה סטנדרטית בלבן תמיד תהיה זולה יותר מצביעה בגוון אפרסק עם טקסטורה מחוספסת. 

כמה עולה צביעת דירה של 120 מ"ר?

רוב הדירות בעלות 4 או 5 חדרים מתקבלות בגודל של כמאה ועד 120 מ"ר. עלויות הצביעה בהן נעות בין 39-45 ₪ למ"ר, כאשר המחיר הסופי נקבע לפי הפרמטרים שציינו קודם. יחד עם זאת, אם מתרחשת צביעה של חדר אחד בלבד, התמחור יהיה פר חדר ויעמוד על טווח ממוצע בשוק של 800-1,200 ₪. 

כמה עולה לצבוע דירת 2-3 חדרים?

המחיר הממוצע לצביעת דירה קומפלט של שני חדרים הוא 1,800 ₪, בעוד שדירה בת 3 חדרים תעלה בצביעה קומפלט כ-3,200 ₪. 

השוואת מחירים בין צבעים מקצועיים

מאחר וכל בית וכל קיר עשויים להיות שונים זה מזה לחלוטין, כמו גם בעלי המקצוע עצמם, מומלץ לערוך השוואת מחירים נכונה, שתגלה לכם מיהו הצבעי הכי זול בסביבה. זכרו שזול אין תמיד פירושו עבודה טובה, משום שהצבעי נדרש למיומנות ולניסיון טובים כדי להימנע מטעויות ועיכובים שיעלו ביוקר. 

כדי לבצע את ההשוואה הטובה ביותר, מצאו 5-6 בעלי מקצוע שונים ובדקו מולם את העלות, לאחר שפירטתם בנוגע לגודל החלל שיש לצבוע, סוג הצבע או סוג האפקט שאתם מעוניינים בו וגם על כל שאלה נוספת שייתכן והצבעי ישאל אתכם, השוו בין הצעת המחיר שקיבלתם לאחרות. אל תשכחו לוודא מראש שהצבאי שבחרתם בו יעטוף את הריהוט והרצפות, ינקה את התזות הצבע במידה והיו וידאג לניקיון בסיסי עם סיום העבודה.

שתפו עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

היתרונות הבלתי צפויים של מנשא אופניים לא מתקפל למטיילים ולרוכבים

דמיינו שאתם פורשים מפה על מכסה המנוע של המכונית שלכם, מתחקים אחר קווי המתאר המחוספסים שמבטיחים הרפתקה, בידיעה שהמסע שאתם עומדים לצאת אליו שואב את נשימתו מהסינרגיה המושלמת בין התשוקה שלכם לבין הציוד שלכם. עבור מטיילים ורוכבי אופניים מושבעים, האיחוד החלק הזה תלוי לעתים קרובות בגיבור אלמוני אחד: מנשא האופניים. לא סתם מנשא, אלא האמינות האיתנה של מנשא אופניים שאינו מתקפל. במקום שבו אחרים רואים רק פריט ציוד, אתה רואה בן לוויה איתן שמשפר את המסע. גלה את ההטבות הבלתי צפויות של בחירת מנשא אופניים שאינו מתקפל כדי לאבטח את הדו-גלגלי שלך כשאתה יוצא אל נופיה שובי הלב של ישראל

קרא עוד »

מיטות קומותיים הם פתרונות חוסכי מקום לבתים מודרניים

בעולם המהיר של היום, שבו החלל הוא פרימיום, חיוני להפיק את המרב מכל סנטימטר מרובע בבתים שלנו. פתרון גאוני אחד שעמד במבחן הזמן הוא מיטת הקומותיים הצנועה. מיטות קומותיים התפתחו מהעיצוב הבסיסי שלהן והפכו לפריטי ריהוט רב-תכליתי ומסוגננים המציעים פרקטיות מבלי להתפשר על אסתטיקה. בואו להתעמק בעולם של מיטות קומותיים ולחקור את היתרונות הרבים שלהן עבור בתים מודרניים.

קרא עוד »

איך לחשב דלק?

דלק הוא מקור האנרגיה שגורם למכונה לעבוד. זה יכול להיות נוזל, כמו בנזין, או גז, כמו גז טבעי. דלק הוא סוג של אנרגיה המשמשת להנעת

קרא עוד »