איך בונים קורס דיגיטלי מצולם?

אחת הדרכים המוצלחות ביותר להעביר כיום קורס דיגיטלי, היא לצלם את עצמכם מעבירים אותו. הוויזואליה מקלה מאוד על הקורסיסטים שלכם ומאפשרת להם להרגיש שהם חלק ממערך שיעור פיזי ולא סתם קוראים ספר בהתקדמות אישית. אז איך בונים קורס דיגיטלי מצולם?

קודם כל – הגדרת הרעיון

לפני שתפתחו את מצלמת הסמארטפון ותתחילו לגלות את "הצד הטוב" שלכם בפרופיל, מומלץ שתחליטו לגבי היכולת האישית שלכם להקדיש זמן ומשאבים לטובת בנייה של קורס שכזה, מכיוון שמדובר במאמץ משמעותי וכלל לא קטן. רק אם אתם כבר נמצאים בשלב שאחרי הבדיקה, מודעים להיקפי הזמן והתקציב שעליכם להוציא, התקדמו לשלבים הבאים.

האם זה רלוונטי?

אלפי קורסים מציעים את עצמם בלהט לגולש הממוצע. האם הוא בכלל מתעניין בהם? זכרו שהאתגר הגדול ביותר הוא להניע הרשמה לקורס שעמלתם והשקעתם עליו כל כך הרבה. לכן, תצטרכו לשאוף לשביעות רצון גבוהה מאוד ממי שכבר נרשם ועובר את הקורס, מה שיעזור להמלצות עליכם להתעורר וימנע צורך לפזר הון עתק על פרסום בפייסבוק או קידום ממומן באינסטגרם בהמשך. כמובן שבשלב זה, אתם נדרשים גם לאפיין את הקהל המדויק לקורס ולמצוא את הדרך הטובה ביותר לפנות אליו.

בניית הסילבוס

זהו השלב שמתבצע על הנייר, אפילו שמאוחר יותר תצלמו אותו. את נושאי הקורס ותתי הנושא, החלוקה של כל שיעור, המסקנות והמשימות יש לכתוב בפירוט רב. עדן שרעבי מומחה בניית הקורסים בדיגיטל ממליץ בחום על הפיכת כל מערך שיעור לתסריט כתוב. כך תוכלו לדברר רק את מה שכתבתם ולהימנע ממצבים של קיפאון או בלאק אאוט, קטיעת חוט המחשבה ואפילו שיבושי מילים. ישנן תוכנות שהופכות את תצוגת הנייד לטלפרומפטר, כך שתוכלו להביט ישירות למצלמה ולדבר בצורה קולחת ושוטפת ללא חשש.

אמצעי הצילום

בעיקרון, כל סלולרי עשוי להתאים לצילום עצמי, אך בלי ציוד מקצועי יהיה קשה מאוד לעשות זאת. סרטונים באיכות טובה מחייבים מצלמה ראויה, תאורה טובה וגם מיקום טוב, כדי שלא תתרחש אפלוליות. גם אם תבחרו לעבוד עם הסלולרי, קנו חצובה שתקנה לו יציבות מלאה. האפשרויות הנוספות הן מצלמת הרשת שכבר שומרת את הצילום בקובץ על המחשב ואם יש לכם מיקרופון (רצוי מאוד), השמירה תכלול גם הקלטה קולית טובה שתועבר מיד לתוך המחשב. אופציה שלישית היא מצלמת הסטילס היקרה והמקצועית או החצי מקצועית, שמספקת את איכות הצילום הגבוהה ביותר אך לא תתאים למי שיצטרך להבין כיצד מתפעלים אותה מהבסיס תוך זמן קצר. בנוסף, הקבצים לא נשמרים על המחשב אוטומטית וכמו בנייד, תצטרכו להעביר אותם בסיום עם כבל.

ישנם כלים ואלמנטים רבים מאוד שתזדקקו להם בנוסף, אך כעת מומלץ להתחיל מהשלבים הנמוכים ולאחר מכן להתקדם הלאה אל בניית הקורס בפועל.

 

שתפו עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

היתרונות הבלתי צפויים של מנשא אופניים לא מתקפל למטיילים ולרוכבים

דמיינו שאתם פורשים מפה על מכסה המנוע של המכונית שלכם, מתחקים אחר קווי המתאר המחוספסים שמבטיחים הרפתקה, בידיעה שהמסע שאתם עומדים לצאת אליו שואב את נשימתו מהסינרגיה המושלמת בין התשוקה שלכם לבין הציוד שלכם. עבור מטיילים ורוכבי אופניים מושבעים, האיחוד החלק הזה תלוי לעתים קרובות בגיבור אלמוני אחד: מנשא האופניים. לא סתם מנשא, אלא האמינות האיתנה של מנשא אופניים שאינו מתקפל. במקום שבו אחרים רואים רק פריט ציוד, אתה רואה בן לוויה איתן שמשפר את המסע. גלה את ההטבות הבלתי צפויות של בחירת מנשא אופניים שאינו מתקפל כדי לאבטח את הדו-גלגלי שלך כשאתה יוצא אל נופיה שובי הלב של ישראל

קרא עוד »

מיטות קומותיים הם פתרונות חוסכי מקום לבתים מודרניים

בעולם המהיר של היום, שבו החלל הוא פרימיום, חיוני להפיק את המרב מכל סנטימטר מרובע בבתים שלנו. פתרון גאוני אחד שעמד במבחן הזמן הוא מיטת הקומותיים הצנועה. מיטות קומותיים התפתחו מהעיצוב הבסיסי שלהן והפכו לפריטי ריהוט רב-תכליתי ומסוגננים המציעים פרקטיות מבלי להתפשר על אסתטיקה. בואו להתעמק בעולם של מיטות קומותיים ולחקור את היתרונות הרבים שלהן עבור בתים מודרניים.

קרא עוד »

איך לחשב דלק?

דלק הוא מקור האנרגיה שגורם למכונה לעבוד. זה יכול להיות נוזל, כמו בנזין, או גז, כמו גז טבעי. דלק הוא סוג של אנרגיה המשמשת להנעת

קרא עוד »